Praktiniai patarimai kaip padidinti pardavimus  >>>


Šiuo metu šios paslaugos neteikiame. atsiprašome už nepatogumus

Skrajučių platinimas

Skrajučių platinimas yra viena iš greičiausių ir tiksliausių reklamos platinimo būdų norint pasiekti potencialius klientus konkrečiai apibrėžtoje teritorijoje. Lyginant su siunčiamais adresuotais laiškais skrajutės turi ne vieną pranašumą:

  • Pirmiausia, jų paruošimas yra greitesnis nei rašant adresuotus laiškus.
  • Antra, tai yra gerokai pigiau nei siunčiant registruotus laiškus - nereikia pirkti nei vokų, nei pašto ženklų (preliminari vienos išplatintos A5 skrajutės kaina - 0,04 ct be PVM).
  • Trečia – skrajutės turinys pamatomas vos ją ištraukus iš pašto dėžutės, kur tuo tarpu, registruotas reklaminis laiškas tokios galimybės nesuteikia. Žinoma, jei skrajutės turinys gavėjui nėra aktualus, ji iškart keliaus į šiukšlių dėžę, bet net ir tai turi teigiamą efektą. Per tas kelias sekundes akys pamato Jūsų įmonės pavadinimą ir antraštę, kurie yra susiejami skaitančiojo galvoje. Na, o jei skrajutė sukėlė susidomėjimą, Jūs pataikėte į dešimtuką!

Informacija, kuri pateikiama skrajutėje, turi būti trumpa, konkreti, bet kartu patraukti dėmesį ir kelti norą susipažinti su visu jos turiniu. Norint šito pasiekti reikia itin didelį dėmesį skirti antraštei ir pačios skrajutės vizualiniam apipavidalinimui,  t.y., paveiksliukams, kurie taip pat turi būti informatyvūs.

Kadangi informacija skrajutėse turi būti glausta ir aiški, siekiant geresnių rezultatų patartina apeliuoti į žmogaus godumą, smalsumą, norą gauti kažką nemokamai, išskirtinumą, patogumą ir pan.

Įvairūs šaltiniai teigia, kad skrajučių efektyvumas svyruoja nuo 7 iki 15 %. Man pačiam teko ne kartą naudotis šia paslauga, ir galiu patvirtinti, kad ši statistika yra išties teisinga. Man nepavyko to pasiekti iš pirmo karto, bet bandant įvairius informacijos pateikimo variantus buvo pasiektas norimas rezultatas.

Dar vienas labai didelis šios paslaugos pliusas: Jūs gana pigiai galite testuoti savo reklaminius pasiūlymus, analizuoti jų efektyvumą, o pasiekus norimą rezultatą pradėti reklamines kampanijas gerokai platesniu mastu.

Nors dauguma įmonių naudojasi šia paslauga ne pirmą kartą,  buvo pastabėtos šios dažniausiai daromos klaidos:

  1. Neteisingai parenkama tikslinė auditorija.
  2. Netinkamas projekto laiko nustatymas, t.y. kada platinama medžiaga turi pasiekti potencialius klientus.
  3. Per mažai dėmesio skiriama reklaminės žinutės turiniui.