Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/begantieil/domains/marketingsolutions.lt/public_html/Ip/Request.php:244array_key_exists(): Using array_key_exists() on objects is deprecated. Use isset() or property_exists() instead in /home/begantieil/domains/marketingsolutions.lt/public_html/Ip/Internal/Translations/JsonLoader.php:43array_key_exists(): Using array_key_exists() on objects is deprecated. Use isset() or property_exists() instead in /home/begantieil/domains/marketingsolutions.lt/public_html/Ip/Internal/Translations/JsonLoader.php:43 Reklama internetinėse svetainėse

Praktiniai patarimai kaip padidinti pardavimus  >>>


Reklama internetinėse svetainėse

Reklama internetinėse svetainėse gali būti įvairi. Reklamos platintojai siūlo galimybes reklamines žinutes perteikti ne tik tekstu, paveikslais, bet ir vaizdo bei garso įrašais. Internetinėse svetainėse galite užsisakyti tokių rūšių reklamas:

įvairias reklamjuostes (angl. banner) – paveikslėlius ar nuotraukas su reklamine žinute;
„bėgančias juostas“ (angl. srcoll) – dažniausiai puslapio apačioje judančią juostą su paveikslėliais ir tekstu;
išjungiamas reklamjuostes (anlg. brandmark) – iššokančią reklamą, išjungiamą paspaudus specialų ženklą, dažniausiai kryželį;
reklamines užsklandas (angl. background) – dengiančias internetinių svetainių laisvą plotą puslapio viršuje ir šonuose;
visą puslapį deaktyvuojančią reklamą (angl. poltergeist), kurią galima išjungti tam tikru funkciniu klavišu arba atlikus kitus veiksmus, pavyzdžiui, įvedus savo e. paštą.
reklaminius skydelius (angl. flash) – judančią grafinę ir tekstinę reklamą;
reklamines nuorodas tekstuose (angl. hyperlink), kuriose paslėpta reklaminė informacija.
Kokie reklamos internetinėse svetainėse privalumai?

Lengva bent jau apytiksliai išmatuoti konkrečios tikslinės auditorijos dydį;
Paprasta vertinti statistiniais rodikliais pateikiamą reklamos kampanijų efektyvumą;
Reklamą internetinėse svetainėse bet kada galima koreguoti;
Reklama internetinėse svetainėse leidžia pritaikyti reklaminį pranešimą konkrečiam klientui;
Sąlygiškai maža reklamos („vieno kliento“) kaina;
Šiandien reklama internetinėse svetainėse sparčiai vejasi TV reklamą, nes ja galima perteikti ne tik tekstą, paveikslus, bet ir garsą bei vaizdo medžiagą;
Tokia reklama užmezga abipusį kontaktą su vartotojais: galite pasiūlyti klientui parašyti Jums e. laišką, užsisakyti naujienlaiškį, prisiregistruoti prie uždaros vartotojų sistemos ir pan.
Suradę Jūsų tikslinės auditorijos lankomą interneto svetainę, nebegaišite laiko klientų paieškai ir visada žinosite, kur Jums reklamuoti savo prekes ar paslaugas.
Kokie reklamos internetinėse svetainėse trūkumai?

Norint efektyviai vystyti reklaminę kampaniją internetinėse svetainėse, reikalingos elektroninės rinkodaros žinios arba specialistų pagalba;
Reklaminės nuorodos paspaudimas ne visada leidžia įvertinti vartotojui padarytą poveikį ir negarantuoja pardavimų padidėjimo;
Jei internetinė svetainė, kurioje reklamuojamasi, parinkta neteisingai – reklaminė kampanija bus neefektyvi ir šia reklamos priemone nusivilsite nė neišbandę visų jos galimybių.
Kaip išsirinkti internetinę svetainę ir reklaminį plotą joje?

Kiekvienoje internetinėje svetainėje yra pateikiama tam tikro pobūdžio informacija, todėl ir jos auditorija savita.

Renkantis internetinę svetainę reklaminei kampanijai, vertėtų pasidomėti ne tik svetainės lankomumu, joje pateikiamu turiniu, bet ir kokių geografinių regionų gyventojai sudaro didžiąją svetainės lankytojų dalį. Pasidomėkite, kokio amžiaus, lyties ar kokius pomėgius turinys žmonės lankosi pasirinktoje svetainėje. Tai padės išsirinkti tinkamiausią variantą.

Vienas iš reklaminio ploto pasirinkimo būdų, be abejonės, visų pirma įvertinti, kokį biudžetą galite skirti savo reklaminei kampanijai. Taip pat apžvelkite šalia reklaminio ploto pateikiamą informaciją. Jei šalia jo yra svetainės vartotojui svarbus turinys, tikėtina, jog reklamą pastebės daugiau žmonių.