Praktiniai patarimai kaip padidinti pardavimus  >>>


Partizaninis marketingas

Kaip parduoti kuo daugiau, išleidžiant kuo mažiau? Šis klausimas versle yra pats aktualiausias, o šių tikslų pasiekimo priemonės tobulėja kasdien.

Žodis „marketingas“ skamba dažnai ir kompanijos, nepriklausomai nuo jų pajamų, stengiasi visapusiškai tobulinti organizavimo bei valdymo sistemas. Tačiau ar to užtenka? Tikrai ne!

Partizaninis marketingas – tai marketingo rūšis, kurios tikslas, visų pirma, pasitelkti ne didelius finansinius, bet kūrybinius ir intelektinius išteklius. Didesnis dėmesys skiriamas drąsioms, modernioms idėjoms ir skatinama investuoti ne pinigus, o laiką, energiją, vaizduotę bei informaciją.

Modernių technologijų amžiuje mažos kompanijos įvairiais technikos išradimais geba taikyti tokias pačias verslo valdymo ir vystymo priemones, kaip ir didelės kompanijos, todėl susiformuoja natūralus poreikis pasinaudoti tų technologijų teikiamais privalumais, neišleidžiant daug pinigų.

Kadangi rinkos dalyviai susiduria su dideliu kiekiu informacijos, palikti neišdildomą įspūdį savo klientams, partneriams ar net konkurentams tampa nebe taip paprasta.

Pirkėjų jau nebestebina nei brangios reklamos, nei prekes ar paslaugas liaupsinantys pažadai, todėl kompanijos susiduria su nemažais sunkumais. Anksčiau, investuojant daugiau, buvo galima patraukti didesnį auditorijos dėmesį, tačiau šiandien kompanijos vis dažniau pasiekia tokį lūžio tašką, kuomet investicijų didinimas nebeduoda proporcingos naudos.

Dėl šių priežasčių pradėta ieškoti kitų verslo organizavimo ir valdymo modelių, kurie leistų ne tik sumažinti išlaidas, padėtų užimti naujas rinkas, bet ir pagelbėtų naujai besikuriantiems verslams įsitvirtinti.

Partizaninio marketingo tikslas – pakreipti kompanijos rinkodarą nuo pastangų aprėpti kuo daugiau, prie kuo tikslesnės auditorijos paieškų. Informacijos kaupimas, apdorojimas ir panaudojimas – vienas iš pagrindinių partizaninio marketingo ginklų, todėl vystant šį marketingo metodą, žinios bei ryšiai su klientais, informacija apie juos – svarbi viso arsenalo dalis.

Nors tradicinis ir partizaninis marketingas turi daug bendrų bruožų, tačiau pastarasis yra daug tobulesnis ir pritaikytas prie šių laikų rinkos ir technologijų pokyčių.

Partizaninis marketingas – tai visų pirma atkaklumas, pasitikėjimas savimi ir savo kompanija bei noras iš tiesų ieškoti naujų marketingo valdymo koncepcijų, nebijant išbandyti naujoves ir pamiršti šablonus, kuri