Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/begantieil/domains/marketingsolutions.lt/public_html/Ip/Request.php:244array_key_exists(): Using array_key_exists() on objects is deprecated. Use isset() or property_exists() instead in /home/begantieil/domains/marketingsolutions.lt/public_html/Ip/Internal/Translations/JsonLoader.php:43array_key_exists(): Using array_key_exists() on objects is deprecated. Use isset() or property_exists() instead in /home/begantieil/domains/marketingsolutions.lt/public_html/Ip/Internal/Translations/JsonLoader.php:43 Google reklama

Praktiniai patarimai kaip padidinti pardavimus  >>>


Google reklama

Google AdWords (google reklama) – tai reklamavimosi sistema paieškos tinkle Google. Sistema leidžia sukurti ir rodyti Jūsų verslo reklamą tiems žmonėms, kurie jau ieško tokių prekių / paslaugų, kurias Jūs siūlote.

Kaip veikia Google AdWords reklama:

Ieškodami informacijos Google paieškos sistemoje, vartotojai įveda tam tikrus raktinius žodžius. Pagal juos paieškos sistema parodo vartotojams surastus rezultatus. Kai vartotojų užklausos žodžiai sutampa su Jūsų raktiniais žodžiais, įvestais į AdWords sistemą, Jūsų reklaminiai skelbimai bus rodomi šalia šių paieškos rezultatų. Paspaudęs Jūsų reklaminį skelbimą, vartotojas nukreipiamas į Jūsų interneto svetainę.

Nuo 2011 m. lapkričio mėn. AdWords reklamos skelbimai rodomi paieškos rezultatų sąrašo viršuje ir apačioje po juo (tačiau kai kuriais atvejais iki šiol skelbimai gali būti rodomi pagal seną tvarką – sąrašo viršuje ir šalia jo dešinėje pusėje). Skelbimų rodymo pozicijų pakeitimus sąlygojo Google atliktas tyrimas, kurio metu buvo išsiaiškinta, kad vartotojai dažniausiai sąrašą peržiūri iš viršaus į apačią, mažiau dėmesio kreipdami į šoninius skelbimus, ir kad sąrašo apačia yra efektyvesnė vieta nei šonas.

Apmokėjimas. Reklamuojantis Google Adwords sistemoje mokėti reikia tik už paspaudimus t.y. tik tada kai vartotojas paspaus Jūsų reklaminį skelbimą ir nukeliaus į Jūsų internetinę svetainę. Taip pat yra galimybė pasirinkti mokėjimą tik už tuos vartotojus, kurie ne tik pereina į svetainę, bet ir atlieka tam tikrą veiksmą, pavyzdžiui, užsisako prekių Jūsų elektroninėje parduotuvėje – tai vadinasi mokėjimas už konversijas. Tiesa, konversijų kaina yra žymiai brangesnė, nei paspaudimų. Tačiau, kadangi konversijų atliekama mažiau nei paspaudimų, tam tikrais atvejais kainos atžvilgiu labiau apsimoka mokėti už jas, tuo labiau žinant, kad tai yra mokestis už realų pirkėją.
Vieno paspaudimo ar vienos konversijos kaina nustatoma kiekvienam raktiniam žodžiui atskirai, aukciono principu – kuo didesnė konkurencija Jūsų verslo srityje ir kuo daugiau konkurentų pasirenka tą patį raktinį žodį bei kuo didesnę kainą jam nustato, tuo brangesnis tas raktažodis bus ir Jums.

Kuo Jūsų verslui naudinga Google AdWords reklama:

Rinkos pasiekiamumas: ieškodami informacijos, virš 98% Lietuvos gyventojų naudojasi būtent Google paieškos sistema (Gemius Ranking LT http://www.ranking.lt/en/rankings/search-engines.html.).

Tikslinės auditorijos pasiekimas: reklaminiai skelbimai rodomi tik tiems žmonėms, kurie jau ieško tokių prekių / paslaugų, kurias Jūs siūlote.

Mokėjimas tik už rezultatus: kaip buvo aprašoma aukščiau, neimamas joks mokestis už reklamos parodymus – mokama tik už vartotojų paspaudimus arba už konversijas (veiksmus, kuriuos vartotojai atlieka Jūsų svetainėje, pvz., prekių / paslaugų užsakymas).

Reklamai skirtas biudžetas priklauso tik nuo Jūsų – reklaminiai skelbimai bus rodomi tol, kol biudžete bus pinigų, kurį Jus patys nustatysite. Minimalaus biudžeto reikalavimų nėra.

Išmatuojamas efektyvumas – Jūs turėsite išsamią statistiką apie Jūsų reklamos ir visų jos dedamųjų dalių efektyvumą: kiek kartų kiekvienas reklaminis skelbimas buvo parodytas potencialiems vartotojams, kiek vartotojų paspaudė kiekvieną skelbimą, kokius raktinius žodžius jie suvedė į paieškos sistemą norėdami surasti ieškomų prekių / paslaugų; kurie skelbimai ir raktiniai žodžiai yra efektyvūs, o kurie – nelabai, bei gausite daug kitos naudingos informacijos. Atlikus šios statistikos analizę galima tobulinti reklaminę kampaniją išbraukiant neefektyvius raktažodžius ir skelbimų tekstus bei pakeičiant juos kitais.

Matomumas. Jeigu Jūsų nėra pirmajame Google puslapyje paprastų paieškos rezultatų sąraše, Google AdWords naudojimas yra geriausias būdas tapti matomais ir atsidurti netgi aukščiau už kitus pirmo puslapio rezultatus – pačiame sąrašo viršuje.

Kada nereikia naudotis Google AdWords reklama?

Kai Jūsų interneto svetainė ir taip yra matoma pirmame Google puslapyje, suvedus tam tikrus svarbiausius Jūsų verslui raktinius žodžius. Tačiau dauguma svetainių rodoma pirmame puslapyje tik pagal porą ar kelis raktažodžius. Tokiu atveju, norėdami padidinti svetainės lankytojų srautą, galite naudoti AdWords reklamą skelbimų parodymui pagal kitus raktažodžius, pagal kuriuos Jūsų svetainė nerodoma gerose pozicijose.